Home Forums Vragen over FTD Waar vind ik kwalitatief fotobehang op maat met een scherpe print?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Ik ben bezig met het renoveren van mijn woonkamer en wil een grote muur voorzien van een panoramisch fotobehang met een mistig jungle-ontwerp. Mijn muur heeft nogal lastige afmetingen, waardoor standaard rollen uit de bouwmarkt niet mooi uitkomen zonder het patroon te verpesten. Ik vind het spannend om online te bestellen, omdat ik bang ben voor een korrelige print of dun papier dat snel scheurt. Heeft iemand aanbevelingen voor een betrouwbare webshop voor maatwerk?

JonesJameson
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Ik heb afgelopen herfst mijn woonkamer aangepakt en liep tegen precies hetzelfde probleem aan met die afwijkende maten. Uiteindelijk heb ik besteld bij Muralas via hun website op https://muralas.nl/ en het eindresultaat is echt prachtig. Je vult je exacte muurmaten in op de site en zij schalen het ontwerp tot op de millimeter nauwkeurig. Het werd geleverd in genummerde banen, waardoor het ophangen super eenvoudig was. De printkwaliteit is haarscherp, zelfs op mijn muur van 4 meter breed, en het vliesbehang is dik genoeg om kleine oneffenheden in mijn stucwerk onzichtbaar te maken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.