Home Forums Algemene discussie Update website en forum

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 12

    Beste allemaal,

    Het is even wat stil geweest maar het is gelukt. Ik heb een programma geschreven om de oude forum berichten te kunnen inlezen naar de nieuwe website. De berichten staan al op een test omgeving en dat ziet er goed uit op een paar kleine dingen na. Deze onderstaande dingen wil ik eerst oplossen voor de migratie op de echte site.
    – De opmaak codes zoals [b] moet vervangen worden door <b>
    – attachments werken nog niet op het nieuwe forum dus ook de import werkt nog niet

    Verder kunnen de berichten niet gekoppeld worden aan de originele gebruiker, omdat deze (mogelijk) niet bestaat in de nieuwe omgeving en in ieder geval anders geïdentificeerd wordt in het systeem. Om dit op te vangen heb ik wel de informatie op de achtergrond bewaard. Ik hoop op korte termijn de naam nog op een of andere manier zichtbaar te maken.
    Ten slotte is het belangrijk om alvast te beseffen dat, net als de vorige import tig jaar geleden, de berichten te lezen zijn, maar dat reacties erop niet mogelijk zullen zijn.

    Mocht er iemand zijn die wil mee testen of het er een beetje uitziet en voldoende werkt, dan horen we dat natuurlijk graag.
    Hendrik-Jan

    Moderator
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 15

    Hoi Hendrik-Jan, fijn dat er al wat stappen gezet zijn en het oude forum met een schat aan informatie binnenkort online komt. Ik hoop dat er ook anderen zich aanbieden om met ons verder te testen en als klankbordgroep forum gebruikers willen optreden. Daarom ontvangen we graag reacties om mee te denken / werken!

    Hartelijke groet,
    Hans (moderator in opleiding)

    • Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 4 weken geleden door Moderator.
    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 12

    Beste forum/website gebruikers,

    Zoals jullie misschien gemerkt hebben is het gelukt om alle oude berichten over te nemen.
    Veel relevante informatie is daarmee eindelijk weer beschikbaar voor iedereen.
    Volgende stap is het verbeteren van het inloggen, want dat gaat nog niet zo goed. Dat wil zeggen op dit moment krijgen we te veel valse aanmeldingen binnen.

    Mochten er andere wensen zijn, dan horen we die natuurlijk graag.

    Groeten
    Hendrik-Jan

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.