5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Ik sta steeds weer voor een raadsel.

    Is het voor onze lotgenoten niet meer aantrekkelijk om onze beschermde site te bezoeken, omdat er weinig berichten geplaatst zijn en de oude berichten ergens zwerven !!!!

    Nu lukt het ook niet meer om zelfs berichten te plaatsen op onze beschermde site . Een geplaatst bericht verschijnt NIET meer op onze veilige site . Het lukt ook andere lotgenoten niet .
    Zwerven deze berichten nu ook al !!!

    Heel jammer dit , gaan wij nu naar het einde van deze site ????

    🤬

    Moderator
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 5

    Hallo Henri, jouw bericht kan ik lezen. Er wordt momenteel hard gewerkt aan de informatie van de “oude” site en het “oude” forum op deze site online te krijgen. Zodra e.e.a. online is zal een nieuwsbericht geplaatst worden.

    Nog even geduld,
    groet Hans

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Beste Hans,

    Ik ervaar problemen met het plaatsen van een bericht op het “ forum FTD “.
    Na een bericht gemaakt op het forum FTD te hebben en verzonden te hebben om te plaatsen. Zie ik mijn bericht nergens !!!

    Dus kan niets meer plaatsen op onze veilige site forum FTD . Het is echt geen gevaarlijk bericht !!

    Moderator
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 5

    Beste Henri en Mart,
    Jullie berichten zijn wel ontvangen maar moeten nog geplaatst worden, vanwege vakantie en een nog inwerkende moderator duurt dit iets langer. gr Hans

    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 9

    Beste allemaal,

    Excuses voor deze verstoring, dank voor het melden. Zoals aangegeven was ik even een paar daagjes weg, nu is het weer mogelijk om berichten direct te plaatsen.

    Met vriendelijke groet
    Hendrik-Jan

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.