15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • Ellert
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

    Geachte webmaster,
    Na uren zwoegen kan ik niet anders constateren dat dit de meest verwarrende site is waar ik ooit op ingelogd ben.

    Ellert
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

    Ik vrees dat de lotgenoten of belangstellenden de weg naar het forum niet meer vinden en hiermee het doel van de ftd lotgenoten site, kennis delen, steun geven, vraagbaak voor velen, dus samengevat samen sterk volledig voorbij schiet.
    Na al de jaren een bittere pil voor diegenen , waaronder ikzelf, die de door de lotgenoten kontakten door moeilijke momenten zijn gekomen.

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Ik sta hier volledig achter !!!

    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 9

    Beste Ellert,
    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het zo moeilijk en verwarrend te maken. Ik wil graag weten wat het verwarrend maakt zodat we kunnen kijken hoe dat te verhelpen is. Zoals in een eerder bericht al aangegeven, ga ik kijken of oude inhoud op een veilige manier beschikbaar gemaakt kan worden.
    Groet
    Hendrik-Jan

    Avatar fotoM k
    Deelnemer
    Aantal berichten: 15

    31 december 2023 .Vanmorgen een lotgenoot:of we gek geworden zijn, Hoe kom ik erin?

    Ellert
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

    Dag Hendrik Jan,
    Lotgenoten zoeken hulp en ondersteuning bij elkaar. De toegang tot het forum en de wijze waarop dat kan worden bereikt moet duidelijk worden aangegeven op de eerste pagina die voor de lotgenoot verschijnt.
    Een button “naar forum” met uitleg hoe je toegang kunt krijgen is hiervoor een vereiste.
    ( Ikzelf heb 3 maal een wachtwoord aangevraagd,reactie via de mail gekregen, bij het inloggen kwam een reactie wachtwoord onbekend.gebruikersnaam onbekend. De vierde keer heb ik een geheel nieuw account aangemaakt.
    Alleen de aanhouder wint,maar het verplaatsen in de lotgenoot die geen dagelijkse gebruiker is van websites is
    noodzakelijk.
    Suggestie: een filmpje waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe te handelen helpt.

    Ellert
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

    Veel lotgenoten lezen eerst mee voordat ze de drempel nemen zelf een reactie te plaatsen.
    Hoe ze de inbreng van mede lotgenoten kunnen inzien en zelf kunnen reageren moet eenvoudig zijn,
    ” Leesvoer” op eenvoudige wijze kunnen inzien is waar het bij een forum als dit om gaat.
    Hiervoor is een mogelijkheid terug te kunnen naar reactie van anderen belangrijk, gewoon een een overzicht van reacties van anderen,waarop gereageerd kan worden, op een pagina onder elkaar.
    Maak een scheiding aan tussen de lotgenoot en hun inbreng en de professionele informatie.
    Tot zover, bedankt voor je reactie.

    SAMEN STERK!!!

    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 9

    Dank voor de reacties. Ik heb alvast een korte melding op de hoofdpagina gezet met linkjes. Er is nu ook een bericht bij nieuws waarin iets meer wordt uitgelegd. Ik zal kijken of ik morgen een uitleg filmpje kan maken. Voor nu fijne jaarwisseling!

    Ellert
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

    De beste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Hendrik-Jan bedankt voor je reactie.
    Ik wacht af en ga er vanuit dat het goedkomt

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Begrijp dat er nog steeds problemen zijn met het inloggen. Er wordt nu ook gevraagd om het password te wijzigen !!!
    Het is niet echt gebruikelijksvriendelijk voor mensen die niet echt computervaardig zijn.

    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 9

    Ik hoor graag welke problemen er zijn Henry, zodat ik kan kijken waar we kunnen verbeteren. We hebben afgelopen weken veel ongewenste bezoekers gehad op de website, dus moest ik wat andere beveiligingsinstellingen aanzetten. Het kan zijn dat daardoor, eenmalig, voor sommige mensen het wachtwoord aangepast moet worden omdat dit te eenvoudig was. We willen graag een toegankelijke website, maar prive gegevens en berichten moeten ook prive blijven.
    Ik hoop dat het nu lukt, mochten er toch problemen zijn, graag melden via de mail, dan proberen we het zo goed mogelijk op te lossen.

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Beste beheerder,
    De site van de lotgenoten ziet er beter uit . Maar ons forum is voor mijn gevoel volledig om zeep geholpen. Het forum was na de diagnose van Jolanda voor mij een uitkomst om lotgenoten te vinden en ik heb na de site gevonden te hebben, eerst alle berichten door gelezen om te lezen welke ervaringen er zijn en ik kreeg meer een beeld van de ziekte. Pas later ben ik actief deel gaan nemen op het forum en heb ook mijn ervaringen op het forum gedeeld. Het forum stond bij mij ook centraal en niet de site .

    Ik mis nu ook de mogelijkheid om aan te geven dat je post gelezen hebt.

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Op dit moment bestaat deze mogelijkheid niet voor een nieuwe lotgenoot.
    Waarom de post NIET terug geplaatst kunnen worden op ONS Forum begrijp ik niet . Worden wij wel als lotgenoten serieus genomen, besef wat de waarde van het forum voor ons is. Maak anders een archief voor nieuwe en huidige lotgenoten.

    Mijn advies zou ook zijn , maak subrubrieken in ons forum als :

    Onbegrepen gedag
    Diagnose FTD
    Autorijden
    Levenstestament
    Tips en Tricks
    Erfelijkheid
    Mantelzorg
    WMO
    WLZ
    Zwaarte 7 ZZP

    Maak ons forum weer ons forum .
    Er mag een nieuwe jas om, maar laat ons belevingen en ervaringen staan !!!!

    Het gaat toch om lotgenoten en niet om professionals die informatie willen. Die kunnen de informatie vinden op de nieuwe FTD lotgenotensite .

    Reanimeer ons forum !!!

    MPM
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

    Ik ben het helemaal met Henri eens!

    Hans namens Bemmel

    Moderator
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 5

    Binnenkort wordt een nieuwe versie van de websoftware geïnstalleerd, hierop zal gestart worden met importeren van de oude forum berichten. We zullen meteen kijken of een forum sub-indelingen met onderwerpen zoals door Henry voorgesteld doorgevoerd kan worden.

    Wordt vervolgd!

    Groet Hans

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.