Tags: 

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Even een test om te kijken of de site werkt .
    Ik mis het oude forum waar de diverse berichten over de jaren vermeld waren. Je kon als lotgenoot zoeken op een item en de ervaring en tips van lotgenoten vinden.

    HEEL jammer dat deze forum niet meegenomen is !!!!

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door lotgenoot Henry.
    Avatar fotoM k
    Deelnemer
    Aantal berichten: 15

    Het is ook moeilijk om op de deze site te komen.

    Grote veranderingen die niet gewenst zijn, omdat wij alles opnieuw moeten gaan aanleveren.

    Net Marjan haar mail overgenomen die zij had geschreven, de mooie kerstmail voor onze lotgenoten en niet zelf kon plaatsen omdat zij er niet op kon.
    Dank je wel Marjan.

    Marjan melde mij ook: als eerste had het bestuur ons moeten voorlichten over de nieuwe site en ons er bij moeten betrekken. Dat is niet gebeurd helaas. Wij hopen dat jullie de weg kunnen vinden lotgenoten, laat het ons maar weten.

    Lieve groet,
    Marjan en Mart,:)

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Ik zie #2902 staan , dat geeft toch aan dat # 1 tot # 2901 er wel zijn, maar niet zichtbaar zijn voor de lotgenoten.

    Waarschijnlijk onder water !!!
    Geeft ons de mogelijkheid om oude berichten nog te kunnen lezen.

    Open de bestanden #1 tot #2902 voor ons !!!!

    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 9

    Hallo Henry en Mart,

    We gaan nog kijken of het mogelijk is om berichten van het oude forum inzichtelijk te maken. Voor nu hebben we er voor gekozen, en ook met Mart besproken, om eerst de nieuwe site live te zetten. Oude berichten omzetten was niet mogelijk. Dat de nummers al op 2902 staan komt omdat alles (dus ook pagina’s en FAQ) dezelfde nummering gebruiken. Dus de andere nummers zijn niet perse forum berichten.

    Met betrekking to het inloggen, heb ik iets aangepast, hoop dat het nu beter gaat.

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Bedankt voor je bericht.
    Maar het zou voor onze lotgenoten fijn zijn om berichten over ervaringen in het ziekteproces te lezen .

    Nu hebben wij niets , een lege site , dus nu nog niet echt een forum !!!
    Een forum geeft ervaringen weer en je kan daarop reageren . Je kan ook geen gezien of gelezen aangeven.

    Avatar fotoM k
    Deelnemer
    Aantal berichten: 15

    Marjan melde mij ook: als eerste had het bestuur ons moeten voorlichten over de nieuwe site en ons er bij moeten betrekken. Dat is niet gebeurd helaas. Wij hopen dat jullie de weg kunnen vinden lotgenoten, laat het ons maar weten.

    Avatar fotoHendrik-Jan
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 9

    Ik heb inmiddels weer toegang tot de oude berichten. Mijn vraag is nu wel, hoe kunnen we deze berichten delen zonder privacy problemen. Heeft iemand ideeen? Voor de duidelijkheid, inlezen in het huidige forum gaat helaas niet.

    lotgenoot Henry
    Deelnemer
    Aantal berichten: 24

    Volgens mij moet je nu meer stappen ondernemen om op ons forum te komen.
    Denk dat er hierdoor weinig privacy problemen zullen zijn !!!

    Wij hebben toch jaren lang gebruik kunnen maken van onze site.
    Wat is belangrijker, de ervaringen en oplossingen kunnen lezen van lotgenoten en hierdoor beter om kunnen gaan met deze vreselijke ziekte of de privacy.

    Waar gaan wij voor ??
    Voor mij is het antwoord duidelijk .
    Wij lotgenoten hebben niet gevraagd om een nieuwe site ??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.