Home Forums Algemene discussie Ftd lotgenoten berichten niet te vinden 😡 Reageer op: Ftd lotgenoten berichten niet te vinden 😡

Avatar fotoHendrik-Jan
Sleutelbeheerder
Aantal berichten: 12

Beste Sanne, en anderen,

Fijn dat het gelukt is om aan te melden, en ook de feedback stellen we op prijs. De site is nog niet volledig, dus alle feedback is welkom. Hieronder een meer specifieke toelichting over de verschillende onderwerpen

*Fouten*
– praktische tips die niet open klappen: weet wat het is, ga ik oplossen
– zoeken: Welke zoek-functie gebruik je Sanne, die met vergrootglas (uit het menu) werkt niet op berichten van het forum. Ik hoor graag. (Mag ook per email)

*Inloggen*
We gaan dit weekend nog iets aanpassen voor de inlog, hopelijk gaat het dan weer een stapje eenvoudiger. Weet dat we soms wel 100 aanvallen op de website per dag hebben. Ook hadden we veel last van “nep-aanmeldingen”, meer dan 200, dus dat moesten we tegenhouden. Algemeen, als inloggen niet lukt, stuur een berichtje naar ons en we gaan kijken hoe we kunnen helpen.

Oude berichten
Ik ben op de achtergrond bezig met de oude berichten. Dit heeft een ketting reactie van andere aanpassingen tot gevolg, met name omdat de import van de oude berichten goed moet gebeuren, dus moet dat eerst op een test-omgeving worden geprobeerd. Ik hoop eind maart zicht te hebben op een concrete datum.

*Nieuwe Inhoud*
– Op verzoek zal ik “bericht gelezen” functionaliteit toevoegen aan het forum, ik hoor graag hoe dat bevalt. Ik verwacht dat dit dit weekend (9-3) gaat lukken.
– Er zijn nog veel “oude” artikelen die we stuk voor stuk online gaan zetten