Home Forums Algemene discussie Plaatsen van berichten Reageer op: Plaatsen van berichten

Moderator
Sleutelbeheerder
Aantal berichten: 15

Hallo Steve,

Dank voor je bericht. Helaas is het zo dat met de verhuizing van de website naar een nieuwe omgeving er veel minder actieve gebruikers op het forum zijn.
Ik kan me als mantelzorger van een FTD zwager heel goed in je situatie inleven. Je gaat (net zo als wij) een rollercoaster periode door! Sterkte gewenst.
Gelukkig staat er op de nieuwe website wel veel nuttige informatie:
1- de inhoud van het oude forum is door Hendrik-Jan beschikbaar gemaakt als naslagwerk (helaas nog geen reactie mogelijk).
2- de oude knipsels van persberichten en linkjes naar andere nuttige informatie (ervaringsverhalen) zijn door mij online gezet.
3- de hulplijn op 085-4012596 voor persoonlijk contact met zgn “carers” is nog steeds operationeel!
4- periodiek worden in Utrecht of online “lotgenoten” bijeenkomsten gehouden (zie agenda)
5- op zaterdag 21 september is tijdens het internationale FTD congres een bijeenkomst voor mantelzorgers.

Als je nader persoonlijk contact wil of problemen hebt met toegang tot het forum stuur even een privé email met je contactgegevens aan hendrikjan@ftdlotgenoten.nl (die stuurt dan wel door aan mij).

groet Hans
(moderator in opleiding)

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door Moderator.
  • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door Moderator.